AR NA SAOLTA SEO
Škoda Yeti
Daragh Ó Tuama Daragh Ó Tuama

Daragh Ó Tuama an-mholtach faoi charr de chuid Škoda nár thug a shúil taitneamh di, go dtí gur shuigh isteach inti, an Yeti. D’athraigh a dhearcadh ina leith ó shin.

Íomhá
An Škoda Yeti
(le Vi Ki ar Picasaweb)
Íomhá
Roth stiúrtha agus ucht an eolais
Íomhá
An Yeti
(le Sedat Kurtulus ar Picasaweb)
Íomhá
A dhá ceann
Íomhá
An taobh

an Yeti ar cheann de na carranna is aistí, ó thaobh crutha de, atá le feiceáil ar bhóithre na tíre seo faoi láthair. Nílim cinnte cad é an bealach is fearr le cur síos a dhéanamh uirthi, ach bainfidh triail as! ar nós bosca mór ar cheithre roth. Caithfidh a admháil nach raibh róthógtha leis an Škoda Yeti an chéad uair a chonaic í. raibh, dar liom, aon stíl ag baint léiagus cheap nach mbeadh seans ar bith aici i gcomórtas le CROSSOVERS agus SUV’anna eile ar nós an Nissan Qashqui an Ford Puma.

Is cuimhin liom an chéad uair a bhailigh an Škoda Yeti. Nuair a thugtar carr dom le triail a bhaint aisti, fágtar agam í ar feadh seachtaine. Ach raibh ag súil ar chor ar bith le seachtain iomlán a chaitheamh leis an Yeti. Nuair a sheas ag oifigí Škoda, bhuail leis an mbainisteoir margaíochta agus thug amach i dtreo an chairr. Bhí leath ag éisteacht leis nuair a bhí ag tabhairt eolais dom faoin ngluaisteánagus faoin gcaighdeán a bhain léi. Ach raibh ag éisteacht i gceart leis in aon chortoisc cuma chomh gránna sin a bheith ar an gcarr!

Anois, ’s againn ar fad an nath cainte, hionann i gcónaí cófra is a lucht. Bhuel, thuig fíorbhrí na bhfocal sin nuair a shuigh isteach sa Yeti. Thit i ngrá léi ar an bpointe! go bhfuil triail bainte agam as an-chuid carranna le tamall de bhlianta anuas, anois den tuairim go bhfuil an Yeti ar cheann de na feithiclí is fearr dar shuigh isteach iontu riamh. neart cúiseanna leis sin, ar ndóigh. Is í an Yeti an carr is minice a gcuireann daoine ceisteanna orm fúithi go mbíonn a fhios acu go mbíonn bíonn roinnt de na carranna is deise agus is costasaí sa tír á dtiomáint agam!

Is Maith Léi Turas Trastíre

an Yeti go deas le tiomáint, nach bhfuil an roth stiúrtha thar mholadh beirte. Níl mórán beochta sa roth féin. Seachas sin is beag locht atá uirthi ó thaobh tiomána de gur féidir níos a mhothú aníos ón mbóthar mar is ceart. Tig léi a bheith tuairteálach ó am go chéile! Ar ndóigh, neart roghanna ann ó thaobh innill deidir TSi Petrol agus TDi Diesel.

féin ag smaoineamh ar Crossover SUV a cheannach, molaimse go mór duit féachaint ar charr den chineál seo. ar fáil mar 4 x 4 (faoi thiomáint ceithre roth) 2 x 4 (faoi thiomáint dhá roth). neart carranna 4x4 ar na bóithre nach bhfuil mórán maitheasa iontu le tiomáint easbhóthair a dhéanamh. Ach mar sin don Yeti. fhaigheann an 4 x 4 dhá lítear díosail ba cheart go bhfaighfeá 170 each-chumhacht choiscthe aisti.

Maidir leis an taobh istigh den charr, úsáideann Škoda córas darb ainm Varioflex sa Yeti. Le Varioflex is féidir na suíocháin ar chúl a bhogadh go han-éasca agus is féidir cófra an chairr a oscailt amach le tuilleadh spáis a chur ar fáil. I mo thuairimse, bheadh an carr seo an-fheiliúnach do theaghlaigh.

ucht an eolais leagtha amach go hiontachagus gach rud ann so-aimsithe. neart slí sa charr chun rudaí a stóráilagus go leor pócaí inti do nithe beaga. Ó thaobh chóras fuaime agus cúrsaí siamsaíochta de, úsaideann Škoda córas scáileán tadhaill darb ainm Infotainment. Ar ndóigh, i gceist agat Yeti a cheannach ar athláimh, molaimse duit dul sa tóir ar cheann leis an gcóras seo inti ar fheabhas!

Biseach sa Spárán

Measaim go bhfuil soiléir anois gur maith liom an carr seo! Molaim go mór í. B’fhearr liom féin an 4X4, go n-admhaím go bhfuil an 2X4 go han-mhaith freisin. Maidir le hastúcháin dé-ocsaíd charbóin, scaoileann an 4x4 ach 155g/km uaithi, rud a chiallaíonn nach bhfuil ach €390 le híoc in aghaidh na bliana agat ar mhótarcháin cheannaíonn an 4x4 2l TDi. Ag brath ar an sórt Yeti a cheannaíonn beidh ag íoc idir €200 agus €570 in aghaidh na bliana ar mhótarcháin.

Toisc gur carr nua a dhóthain í an Škoda Yeti beidh ag féachaint ar idir €16,000 agus €22,000 le ceann a cheannach ar athláimh; agus le ceann nua a cheannach beidh ag caitheamh idir €24,000 agus €36,000.

RSS FREAGRAÍ NA LÉITHEOIRÍ  

© Oideas Gael, 2010. Cosc ar chóipeáil. Ní gá go mbeadh na tuairimí a nochtar i mBeo! ar aon dul le tuairimí na bhfoilsitheoirí. Suíomh cóirithe ag MBM. Úsáidtear grafaicí de chuid Fam Fam Fam agus Wikimedia Commons ar an láithreán seo.